Reklama

PDFDrukujEmail

Najbardziej sportowe Megane w gamie zyskało nowy wygląd i kilka technicznych udoskonaleń. Jedna z najważniejszych modyfikacji dotyczy 2-litrowej jednostki napędowej. Konstruktorzy z Renault Sport zwiększyli jej moc o 10 KM do łącznie 275 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 360 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie od 3 000 do 5 000 obr./min.

Ciekawie prezentuje się również tytanowy układ wydechowy, stworzony we współpracy z firmą Akrapovic. Zastosowanie tytanu pozwoliło na zmniejszenie masy auta, natomiast fani sportowego brzmienia docenią specyficzny, chrapliwy dźwięk wydobywający się z końcówek wydechu.


Podczas prac nad Megane R.S. 275 Trophy, specjaliści z Renault połączyli również siły z firmą Öhlins - jednym ze światowych liderów w produkcji amortyzatorów. W efekcie opracowano regulowane amortyzatory „Öhlins Road&Track” ze stalowymi sprężynami, które można zamówić opcjonalnie. Dopłaty nie wymaga za to zawieszenie typu Cup.

Rasowy charakter Megane R.S. 275 Trophy dodatkowo podkreślają takie elementy, jak specjalne oznakowanie „Trophy” na przedniej listwie i na bokach nadwozia oraz pasek z motywem szachownicy przy dolnych krawędziach drzwi przednich.

Z kolei wewnątrz znalazły się fotele kubełkowe Recaro z tapicerką skórzaną łączoną z alcantarą i czerwonymi przeszyciami, zdobiącymi również tylną kanapę.  Pozostałe sportowe ozdobniki to m.in. kierownica pokryta alcantarą i przeszyta czerwonymi nićmi czy sportowa gałka dźwigni zmiany biegów

Źródło: Renault, informacja Mototarget.pl