Reklama

PDFDrukujEmail

Nadwozie nowego modelu ma długość 4385 mm, przy czym na uwagę zasługuje fakt, iż rozstaw osi wynosi aż 2700 mm. Taka konstrukcja ułatwia parkowanie na zatłoczonych ulicach miast i jednocześnie zapewnia osobom siedzącym z tyłu dużo miejsca na nogi.


Ponadto, Pulsara można łatwo rozpoznać po typowym dla Nissana motywie litery „V” na kracie wlotu powietrza, mocno zarysowanych nadkolach oraz muskularnych zaokrągleniach.

 W nowym modelu zastosowano szereg technologii zapewniających kierowcom większe poczucie pewności w czasie jazdy oraz wyższy komfort. Wyposażenie to obejmuje między innymi zaawansowany pakiet Safety Shield, czyli zestaw systemów i technologii składających się na kompleksową „tarczę bezpieczeństwa” dla prowadzącego. Inne nowości to elektryczny hamulec awaryjny, ostrzeganie o poruszających się obiektach, ostrzeganie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz ostrzeganie o pojazdach w martwym polu. Pulsar będzie również wyposażony w system NissanConnect drugiej generacji oraz diodowe reflektory.

W gamie jednostek napędowych będą oferowane tylko konstrukcje z turbodoładowaniem: silnik benzynowy 1.2 DIG-T o mocy 115 KM oraz diesel 1.5 dCi generujący 110 KM i 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na początku 2015 r. do oferty dołączy 190-konny turbodoładowany motor benzynowy 1.6 l. Napęd będzie przekazywany za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach lub przekładni automatycznej Xtronic.

Nissan Pulsar został zaprojektowany i skonstruowany specjalnie dla europejskich klientów i będzie produkowany w zakładach Nissana w Barcelonie.

Źródło: Nissan, informacja Mototarget.pl